torsdag 2 december 2010

Teknikuppdatering

Såå....min pojkvän har lite i smyg pikat om att jag har en väldigt gammal mobiltelefon och att jag borde skaffa en ny.

Min Sony Ericsson K750i har fungerat alldeles utmärkt som mobil. Jag kan ringa och jag kan messa. Till på köpet går det att misshandla den totalt utan att den klagar - jag vet inte hur många gånger den ofrivilligt deltagit i studier rörande fritt fall mot hårt golv utan att klaga. Men, jag håller med om att det kanske är dags att uppgradera mig lite.

Mitt kontrakt med T-mobile gick just ut och jag passade på att byta till Alexas familjekontrakt hos AT&T. Och jag uppgraderade mig. Och vilken uppgradering sen då! Numera äger jag en Iphone 4 :D (och den kostade bara en bråkdel av vad den skulle kosta i Sverige)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar