tisdag 21 december 2010

Denna kö möttes jag av när jag skulle checka in i Houston. Som vanligt är jag alltid ute i god tid. I vanliga fall när jag är där mer än två timmar innan avgång brukar det inte vara någon kö alls.

Och sen såg jag anledningen. Avfärd skulle ske vid 20.40 men var ändrat till 01.00

Här är i Dublin. Vid det här laget har kaoset lagt sig lite. Till vänster ser man American airlines kön som är på väg att helt försvinna. Till höger ser man BA kön som fortsätter utanför bild, svänger och kommer in igen till vänster precis där AA-kön slutar.

Vinterlandskap


Efter den över 40 timmar långa resan och sen sovmorgon till ett på morgonen var det dags att träffa Receptorflickorna (nästan alla) på nya Monks i Gamla Stan. Jag är glad att jag hann hem för att träffa dem innan de begav sig iväg till julfirande på olika delar i landet/världen.

Problemet med att komma hem under jul är att de flesta åker bort för att fira jul så jag försöker klämma in så många som möjligt medans det går. Imorgon ska jag göra julgodis med sötnos :)




1 kommentar:

  1. Se till att klämma in mig också! 27. december flyttar vi, du kan komma och bära då!

    SvaraRadera