tisdag 12 maj 2009

En skrämmande upptäckt

Kursen är faktiskt väldigt givande, jag ser fram emot de kommande dagarna (ett plus är att de ordnar middag i San Francisco på onsdag).

En sak som gör mig lite orolig är en sak jag upptäckte vid frukosten imorse. Det var buffe, bland annat så kunde man göra amerikanska våfflor och äta med sirap och smör. Det som skrämmer mig är att jag börjat att gilla amerikanska våfflor. Jag sitter till och med och längtar efter frukosten nu. Snälla Bullen, hjälp mig! (Det är inte flickan i bloggen som skrivit...bloggen?)

Jag har även haft en liten klump i magen hela dagen. Jag tror att det är skuldkänslorna över att ha lämnat Stella helt ensam och oskyddad på en stor parkeringsplats.

Sen längtar jag så otroligt mycket till lördag. Jag kommer nog vara på flygplatsen två timmar för tidigt för att möta bejb, bara för att jag är så ivrig att möta honom. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar