tisdag 5 maj 2009

Ännu mera bil

Efter jobbet åkte Angela och jag och kollade på en Mitsubishi Eclipse som en försäljare berättat om. Den är orange, och helt underbar att köra. Jag lyckades pruta ner den $1500 - dock var jag så velig om jag skulle köpa den eller inte så jag ska sova på saken. Det är möjligt att jag köper bil imorgon...

Jag tänkte även åka och kolla på en Lancer - men när vi såg bilfirman bad jag Angela att gasa och åka vidare. Det såg ut som värsta ruffelfirman - deras kontor bestod av ett plåtskjul. Istället åkte jag till Ikea och fixade skruvarna till mina sängben.

Inatt stängde jag dörren när jag skulle lägga mig för jag ville inte ha in katten. Klockan två vaknade jag av något tungt som landade på min mage. Tydligen hade katten varit i rummet hela tiden - inte för att jag förstår var den hade varit med tanke på att jag inte har speciellt mycket utrymme för den att gömma sig vid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar