tisdag 2 februari 2010

Pepparsprej

Nu vet jag hur pepparsprej känns. Vi var ute och dansade i lördags då jag fick ta del av denna del av den amerikanska kulturen :p Jag stod på dansgolvet och helt plötsligt började jag att nysa helt oförklarligt, jag nyser och nyser och nyser. Det är som att det inte finns något stopp på nysandet. Sen inser jag att jag inte är den enda, utan att i princip alla på dansgolvet står och nyser. Folkmassan på dansgolvet löses snabbt upp, kvar i DJ-båset står DJn och fattar ingenting. Nån idiot hade lyckats med att spreja pepparsprej på dansgolvet.

Efter en halvtimmes frisk luft börjar mina ögon återgå till det nromala och mina lungor är inte längre på väg att hostast upp. Nu vet jag iaf att jag inte ska satsa på en karriär som rånare eller dyligt då jag verkar vara extra känslig mot pepparspej :p

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha en bild! Så här såg jag ut 30 minuter efter två droppar pepparspray:
    http://www.facebook.com/search/?q=pepparsprej&init=quick#/photo.php?pid=2701505&id=691381082

    SvaraRadera
  2. Inget bildbevis här inte, lite fåfäng måste man ändå få vara :p

    SvaraRadera