tisdag 24 maj 2011

Cover article

Cover of Molecular Endocrinology June 1, 2011, Vol. 25, Number 6
Cover figure by Dr Ron Smith, from the article: Edvardsson K, Strom A, Jonsson P, Gustafsson JA, Williams C. Estrogen Receptor beta Induces Antiinflammatory and Antitumorigenic Networks in Colon Cancer Cells. Mol Endocrinol 2011; 25: 969-79
Copyright 2011, The Endocrine Society

Min artikel, alltså inte artikeln om mig, har funnit publicerad online ett tag, men nu har tidningen kommit ut och så även omslaget baserat på min artikel.

(för er som vill ha artikeln men ej kommer åt den kan maila mig)

5 kommentarer:

  1. GRATTIS! Vilken grej! Jag hoppades på att du skulle pryda framsidan! Vilken tidning blir nästa? Moore? :P

    Mycket bra jobbat!
    Stolt man blir!

    SvaraRadera
  2. Kommer jag att förstå nåt, eller finns det fina bilder? I så fall kan du skicka till mig.

    SvaraRadera
  3. Haha, nä vill man ha idolbilder på mig får man läsa Medicinsk Vetenskap istället :)

    Faffe: Skickat den, tror det kommer vara bra hjälpmedel de nätter sonen din håller dig vaken och du vill somna snabbt :p

    SvaraRadera
  4. Jag ägnade två dar åt att ta bort de självlysande stjärnor du tapetserade taket i ditt rum med. Nu skall jag sätta uppe ny att visa vad jag tycker om dig.Stort grattis. far

    SvaraRadera
  5. Personligen tycker jag matsalen hade mer charm med självlysande stjärnor i taket :)

    SvaraRadera