onsdag 13 juli 2011

Jag är med internet!

Hurra jag är äntligen med internet! Först tog det en vecka att få det inkopplat, och sen när det väl var inkopplat så fungerade det inte. Klockan var tio på torsdagskvällen, och van som jag är med kundtjänster i USA så ringde jag och förväntade mig att de skulle svara. Tji fick jag. Jag fick gott vänta till nästa morgon.
Då jag ringde påstod de att internet skulle vara inkopplat, så de gjorde en felanmälan och sa att den antagligen inte skulle bli behandlad förrän på måndag. Fem minuter efter att de öppnat på måndagen messade de och sa att internet skulle fungera igen. Jag slår vad om att de bara kopplat det till fel lägenhet först.

Men men, nu fungerar det! :D

Så, det kommer att komma uppdateringar om mitt liv senaste tiden. Det kommer ta ett tag att komma ikapp, men jag ska försöka lägga upp ett inlägg lite då och då.

Nu ska jag förvälla en halvliter kantareller samt sockra in två kilo rödavinbär jag plockat på landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar