torsdag 8 september 2011

Konsert, men denna gång som del av publiken

Efter en trevlig middag hos brorsan var det dags för konsert på borggården. I år var första året som jag faktiskt fick se själva konserten, och inte deltog i den. Jag måste säga, att trots min frånvaro i orkestern så lät det riktigt bra :)




Inte nog med att jag fick en påse hemväxta päron och en flaska av mammas saft, jag fick även en lunchlåda med chili med mig hem.

Sen en snabb koll om jag behärskar att göra någon slags frisyr av mitt hår inför bröllopet på lördag. Smink och kläder kan jag ganska bra, men hår har aldrig varit min grej (sen att jag klipper och färgar det själv är en annan femma). Iaf tänkte jag provlägga en frisyr så att jag visste om jag kan få till det på lördag. Måste säga att resultatet är utöver förväntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar